here i am

Tocmai ţi-ai creat cont? Dorești să intri cu dreptul în comunitatea noastră? După ce ai citit regulile, treci pe aici şi spune-ne cine eşti, de unde, cu ce te ocupi, ce te intereseaza şi cum ai dat de noi. În schimb, vei avea parte de o primire călduroasă !

here i am

Postby b3ks » 30 Sep 2010, 15:45

Hi there !

Eu sunt Dan a.k.a. b3ks (nu mai stiu exact cum mi-am gasit username-ul, dar imi place si-l folosesc de vreo 2 ani). Sunt elev la liceu B-), clasa a 9-a Mate-info intensiv =((

Nu prea stiu eu prea multe, abia acum incepem sa lucram in Pascal, dar stiu sa ma joc :D
Nu-s cine stie ce geniu, sunt un baiat simplu, cu scaderi si coborari pe axa mea de inteligenta.

Cautam informatii despre Pascal pe google.ro si asa am gasit forumul. Mi s-a parut interesant si m-am gandit sa-mi fac si eu un cont. Ma bucur sa va cunosc pe toti.

Cel mai important lucru: ascult doar rock !

So here I am, happy to meet you, guys
0,0p / 0 votes
Im here to learn .xD
Epic Fail.
b3ks
Bit

Status: 0

Re: here i am

Postby DarkByte » 30 Sep 2010, 18:24

Salut, Dane, bine ai venit.

Imi pare rau sa incep cu o critica, dar te rog sa-ti scrii in romaneste (sau engleza) posturile.

Asa arata postul tau (inainte de a-l corecta).
b3ks wrote:hy there
eu sunt dan aka b3ks(nu mai stiu exact cum mi`am gasit usernamul da`mi place si-il folosesc de vreo 2 ani..)
sunt elev la liceu B-) clasa a-9a Mate-info intensiv =((
nu prea stiu io prea multe abea acum incepem sa lucram in pascal da stiu sa ma joc :D
nu`s cine stie ce geniu sun un baiat simplu cu scaderi si coborari pe axa mea de inteligenta

cautam informati despre pascal p google.ro si asa am gasit forumul mi s-a parut inteeresant si mam gandit sa-mi fac si eu un cont ma bucur sa va cunosc pe toti
Cel mai important lucru ascult doar rocK!

So here i`am happy to met you guys

Bafta
0,0p / 0 votes
DarkByte
11011011

Status: 140

Postby andreiandreiq » 30 Sep 2010, 18:37

Bine ai venit Dan ;). Sper sa treci destul de des pe aici. :)>-